IZA Zorgverzekering

★★★★☆ 8.2/10 (238 reviews)

Logo verzekeraar IZA

Zorgverzekering IZA 2024

Ben je op zoek naar de IZA zorgverzekering voor 2024? Op deze pagina lees je alles over deze verzekeraar en vind je beoordelingen en reviews. Zo weet je direct of IZA de beste zorgverzekering heeft voor jou. Je kunt bij IZA een basis- en aanvullende zorgverzekering voor 2024 afsluiten. Omdat iedere verzekeraar een andere premie vraagt voor de zorgverzekering, is een zorgverzekering vergelijken heel verstandig.

Voordelen IZA zorgverzekeraar

  • Bepaal zelf hoe uitgebreid je verzekerd bent met één van de drie aanvullende pakketten
  • Je kiest zelf je huisarts, ziekenhuis, specialist of andere zorgaanbieder
  • Weet je niet welke zorgaanbieder je moet kiezen? IZA biedt u een handig hulpmiddel met Vergelijk en Kies
  • Je kunt, naast het verplicht eigen risico, ook kiezen voor een vrijwillig eigen risico: hoe hoger je eigen risico, hoe lager je premie

Basisverzekering IZA (2024)

Bij IZA kun je kiezen uit verschillende basisverzekeringen. Dit zijn de IZA Basis Keuze, IZA Ruime Keuze en de IZA Eigen Keuze. De basisverzekering is verplicht en wat er wordt vergoed vanuit de basisverzekering is bij iedere verzekeraar hetzelfde. Dit wordt bepaald door de overheid. Het verschil tussen de verschillende basisverzekeringen is hoeveel vrijheid je wilt qua zorgverlener. Bij de restitutiepolis heb je 100% keuzevrijheid en wordt de rekening voor je betaald. Hier betaal je wat meer premie voor. Bij de andere polissen moet je naar een gecontracteerde zorgverlener toe. Dit zijn er bij de naturapolis gelukkig erg veel.

Aanvullende zorgverzekering IZA

Wil je graag extra zekerheid? Dan kun je bij de IZA zorgverzekering 2024 een aanvullende zorgverzekering afsluiten. Je hebt de keuze uit de volgende pakketten:

  • IZA Extra Zorg Instap
  • IZA Extra Zorg 1
  • IZA Extra Zorg 2
  • IZA Extra Zorg 3

Je krijgt dan bijvoorbeeld een vergoeding voor fysiotherapie, alternatieve geneeswijzen en spoedeisende hulp in het buitenland.

Tandartsverzekering IZA

Je kunt er ook voor kiezen om de kosten van de tandarts te verzekeren in 2024. Dit doe je met een IZA tandartsverzekering. IZA biedt hiervoor de volgende verzekeringen: IZA Extra Tand 1, IZA Extra Tand 2 en IZA Extra Tand 3. Je kiest zelf het pakket dat bij jouw wensen past. Ieder pakket dekt een ander bedrag per jaar of percentage per rekening. Ga je alleen voor controle naar de tandarts? Dan is een tandartsverzekering vaak niet nodig. Het is dan voordeliger om de rekening zelf te betalen.

Premie IZA 2024

Hieronder vind je de premie van IZA. Bereken via de vergelijker jouw premie voor 2024.

Jaar Restitutie Natura Budget Combinatie
2024

2023

2022

€149,95

€ 147,85

€ 138,55

€ 146,95

€ 141,95

€ 132,65

€ 139,95

€ 132,95

€ 126,15

 

2021 € 130,35 € 124,45
2020 € 125,85 € 119,95
2019 € 124,75 € 119,70
2018 € 118,50 € 114,25
2017 € 114,25 € 110,00
2016 € 109,25 € 106,25
2015 € 98,76 € 92,60

Eigen risico IZA 2024

Voor zorg vanuit de basisverzekering betaal je in 2024 een eigen risico van 385 euro. Dit geldt niet voor kinderen. Zij zijn tot 18 jaar gratis verzekerd. Je kunt het eigen risico vrijwillig verhogen tot 885 euro. In ruil hiervoor krijg je een flinke korting op de premie. Doe dit echter alleen als je verwacht geen zorgkosten te maken in 2024.

Onafhankelijke beoordelingen voor de IZA Zorgverzekering

De IZA Zorgverzekering is in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2014 van 9 mei 2014 door SAMR beoordeeld met een 7,9.

De IZA Zorgverzekering is in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2013 van 8 mei 2013 door SAMR beoordeeld met een 7,8.

De IZA Zorgverzekering is in de Klanttevredenheidsonderzoek Zorg 2012 van 9 november 2012 door Verbond van Verzekeraars beoordeeld met een 7,7.

De IZA Zorgverzekering is in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2012 van 3 mei 2012 door SAMR beoordeeld met een 7,7.

De IZA Zorgverzekering is in de Klanttevredenheidsonderzoek Zorg 2011 van 8 november 2011 door Verbond van Verzekeraars beoordeeld met een 7,8.

De IZA Zorgverzekering is in de Klantenmonitor Zorgverzekeringen van 17 mei 2011 door SAMR beoordeeld met een 7,6 in de categorie ‘Tevredenheid met dienstverlening’.

De IZA Zorgverzekering is in de Klantenmonitor Zorgverzekeringen van 17 mei 2011 door SAMR beoordeeld met een 6,5 in de categorie ‘Tevredenheid met prijs’.

De IZA Zorgverzekering is in de Independer Consumenten Monitor van 1 november 2009 door Independer.nl beoordeeld met een 7,4.

De IZA Zorgverzekering is in de Independer Consumenten Monitor van 1 november 2009 door Independer.nl beoordeeld met een 6,8.

De IZA Zorgverzekering is in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2009 van 7 mei 2009 door SAMR beoordeeld met een 7,4.

De IZA Zorgverzekering is in de Independer Consumenten Monitor van 1 november 2008 door Independer.nl beoordeeld met een 7,4.

De IZA Zorgverzekering is in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2008 van 7 juli 2008 door SAMR beoordeeld met een 7,7.

Waarom vergelijken via Zeker.com

Al meer dan 10 jaar vind je via Zeker.com de beste deals voor al jouw vaste lasten! Want te veel betalen wil natuurlijk niemand. Via Zeker.com vind je naast de goedkoopste verzekeringen, ook de beste deals voor jouw energiecontract of sim only abonnement. Alle vaste lasten kun je via ons vergelijken. In een paar stappen vergelijk je eenvoudig meerdere aanbieders. Zo ben je altijd verzekerd van de beste deal! 

> Meer over Zeker.com

Vast lasten vergelijken

Ervaringen met de IZA Zorgverzekering

al 30 jaar bij de IZA verzekerd. Mijn reizigersvaccinaties altijd vergoed gekregen als je deze bij de GGD ging halen. Ook dit jaar haal ik de benodigde vaccinaties en wordt de declaratie ineens afgekeurd omdat de GGD niet meer als dienstverlener op de lijst staat. Ja dat moet je dan allemaal als klant zelf maar van te voren uitzoeken. Je betaalt als klant wel ieder jaar een dikke premie en wordt vooral geinformeerd wat er niet meer in net pakket zit maar wijzigingen in zorgaanbieders mag je als klant zelf uitzoeken. In 30 jaar altijd de GGD vergoed gekregen dan is het in mijn beleving niet meer dan klantgericht als je ook zorgt dat de klant geinformeerd wordt dat deze dienstverlening veranderd. IZA vond ik juist een prettige aanbieder omdat zij op dit gebied veel stabiliteit boden maar ook deze zorgaanbieder gaat nu naar verslechtering op dit gebied jammer.

Mails van iza worden verstuurd vanaf een noreply adres. Wat is dat voor onzin? De enige mogelijkheid om te reageren is via een slecht functionerende chatbot. Zwaar onvoldoende!

je krijgt ze nooit te pakken, via de chatbot krijg je van elke medewerker een ander antwoordt er worden onbetaalde vakturen na 3,5 jaar geclaimt zonder duidelijke uitleg

In buitenland met spoed opgenomen. Verzekeraar is slecht bereikbaar door de vele keuzemenu’s die doorlopen moeten worden. € 20 beltegoed voor je er doorheen bent. Declaraties worden vergoed is de boodschap. Bij thuiskomst ingediend maar niet ontvankelijk verklaart. Vertaling door beëdigd tolk is voorwaarde. Kosten zijn €100 per rekening van soms nog geen € 50. Declareren kost in dit geval meer dan de opbrengst. Ook met lokale omstandigheden zoals vervoersmogelijkheden voor partner die wordt ingeschakeld bij de zorg wordt geen rekening gehouden. Iza is goed in simpele zaken maar met een deelnemer meedenken is te veel gevraagd. Je mag anders verwachten van een bedrijf met deze omvang. Geen aanrader dus.

Kan al een jaar geen declaraties indienen via MijnIza. Vorig jaar lukte het nog zonder in te loggen met het invullen van klantnummer en geboortedatum. Deze mogelijkheid bestaat niet meer. Via de klantenservice alleen het advies om cookies te verwijderen. Dat helpt niet. Enige mogelijkheid nog per post. Gaan dus terug naar het jaar Kruik. Waardeloos.

Hele slechte ervaring met iza. 27 december volledige jaarbedrag afgeschreven voor 2022 terwijl ik ben overgestapt van zorg verzekering. Na 3 weken heb ik nog steeds mijn 1800,- terug op mijn rekening. Dat ik moet bellen na 3 weken om te vragen wanneer ik mijn geld krijg is 1 ding, maar als mij ook geen duidelijkheid gegeven wordt wanneer ik wel mijn geld terug krijgt is kwalijk. Toen ik vroeg of ik met iemand kon praten die mij wel duidelijkheid kon geven, : nee dat is niet mogelijk, het is een procedure en daar heb ik geen invloed op.””mevrouw als u geen vragen meer heeft, dan wens ik u nog een fijne dag”.

Na een moeilijke periode over het indienen van een nota van de tandarts , waar ik als klant geen deel of schuld aan had, heb ik op 8 feb, 2021 contact gehad met mw. Vermeer afd . Declaraties/ klantenservice , ik heb aangehaald in dit gesprek dat mijn hoofd wel naar iets anders stond , omdat ik vorige week te horen kreeg dat ik voor de derde keer kanker heb gekregen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de dag erna een bos bloemen thuis gestuurd met de tekst veel sterkte met de behandeling. Ook heeft Mw. Vermeer mij verzekerd dat ze alles op de voet zal vervolgen en ik me niet meer druk moest maken zij ging regelen dat alles afgewerkt wordt. G. Crucq Tilburg.

Een heel slechte ervaring met de IZA. Tijdens vakantie in Hanoi is mijn linkerheupprothese uit de kom geraakt en ben ik in het International Hospital geopereerd. Om de declaratie van deze medische kosten, waarvoor je verzekerd bent(!) vergoed te krijgen word ik nu 5 maanden lang van het kastje naar de muur gestuurd. De administratie is bij de IZA een grote puinhoop. Al twee keer gevraagd naar het medisch verslag van de behandelend arts. Deze gegevens zijn bij de eerste declaratie meegestuurd.

In april 2019 heeft IZA ingesteld dat papieren facturen geld gaan kosten. Het factureren is alleen nog kosteloos als je zelf inlogt op MijnIZA en daar de rekening opzoekt. Ik heb hier een klacht over ingediend. De klachtenafdeling doet net alsof het een verzoek is en niet bij hen thuishoort. De juiste afdeling benaderen moet je zelf maar doen. Weer een klacht ingediend, zelfde stramien. Toen gebeld en eindelijk kreeg ik iemand die met de klacht bezig ging. Ik heb aangegeven dat het stoppen met papier aan het begin van het jaar had moeten gebeuren, niet als ik nog 8 maanden aan de verzekering vastzit. Ik kreeg gelijk, ik zou de rest van het jaar kosteloos papieren facturen ontvangen. Toen kreeg ik toch weer een mail dat er een rekening stond op MijnIZA. Wederom een klacht ingediend, wederom bericht ontvangen dat het geen klacht was en dat ik zelf op zoek kon naar de verzoekenafdeling. Weer gebeld, de telefoniste gaf aan dat het onmogelijk is dat ik heb afgesproken kosteloze papieren facturen te ontvangen. Toen ik aandrong, er was immers een juridisch geldende afspraak, werd dit alsnog geregeld. Wat een waardeloze club; eerst gedurende een contract een deel van de werkzaamheden afschuiven op de klant, dan klachten verwerpen zonder geldige reden en vervolgens afspraken niet nakomen.

De administratie van IZA is een grote puinhoop. Er wordt willekeurig afgeboekt zodat declaraties en premiebetalingen door elkaar heen lopen. U ontvangt vervolgens maanden later dan wel of niet een brief waarin staat dat u premieachterstand heeft en er komen incassokosten bij. Zelfs als er automatisch wordt afgeschreven ! Vragen worden niet of nauwelijks op de juiste manier beantwoordt. Nee, ik zou IZA absoluut niet aanraden !! Uit vele recensies lees ik dat er vele lotgenoten zijn en dat zegt genoeg lijkt me. NEE NIET VOOR IZA KIEZEN

Uit de administratie is niet te overzien hoe en wanneer de declaraties zijn verwerkt . Het totale overzicht loopt totaal 7 maanden achter. Er komen du

Sinds overgang naar VGZ zeer slechte verzekering geworden. Met name beleid t.a.v. medicijnen (star preferentiebeleid met vaak inferieure geneesmiddelen) en hulpmiddelen (bijv. brace) is dramatisch slecht. Letterlijk alles wordt een strijdpunt en adviezen van artsen (met betrekking tot medische noodzaak) worden opzij gelegd Dit jaar stap ik (met 4 familieleden) over.

Sinds IZA overgegaan is naar VGZ rollen de administratieve problemen over je heen. Dit heeft ertoe geleid dat ik de apotheek verzocht heb mij de nota's toe te zenden en niet rechtstreeks via IZA te verrekenen. Ieder controle daarop ben je kwijt. Ook dat helpt niet. Stuur je een nota op ad. € 30,91, dan krijg ie een warrig verhaal terug, maar niet je centen. De klantenservice is goed afgericht. Men blijft heel beleefd. Ik trouwens ook, want die arme mensen kunnen het ook niet helpen. Na een telefoontje wordt beaamd, dat er een fout gemaakt is door IZA. Ach, denk je dan: even corrigeren. Maar nee, de medewerker moet n.b. een VERZOEK indienen om "e.e.a. in behandeling te nemen c.q. om de fout te corrigeren." Het is niet eens mogelijk om de klachtenbehandelaar een mailtje te laten sturen waarin de inhoud van ons telefonisch gesprek is vastgelegd. Ook is de IZA niet bereikbaar via een gewoon e-mailadres, zodat je zelf ook alles hebt vastgelegd. Dan maar de oude manier: een dikke brief met postzegels. Die zullen ook wel geweigerd worden over een paar maanden. Veel gekker kan het toch niet. Is er een verzekeraar waar niet alles bureaucratisch geregeld wordt?

De samenwerking met VGZ heeft het IZA niet veel goeds gedaan. Betalingen worden verrekend, en niet eens op volgorde van factuur. Nee, IZA heeft 2 klanten en 3 potentiele verloren.

Zeer ontevreden. Al jaren hier verzekerd met het hele gezin, altijd netjes betalen, maar zodra je dan eens een keer iets te declareren hebt betalen ze niets uit. Ik wil mijn gegevens digitaal via mail o.i.d. insturen, aangezien het 2014 is, uit verbazing blijkt dat je alleen per post dingen kan verzenden. En dat in het digitale tijdperk van 2014, waarbij zelfs al zorgverzekeringen via apps werken. Daarnaast heb ik ook mijn doorlopende reisverzekering hier lopen, maar omdat je al iza klant bent en aanvullend verzekerd, hoef ik geen extra premie voor medische kosten buitenland te betalen. Wat blijkt achteraf, nee dan vallen je medische kosten ineens onder je zorgverzekering, met een eigen risico van 375 euor! Hoezo straft de iza zijn eigen klanten omdat ze al aanvullend verzekerd zijn op deze manier?!?!?

Prima verzekering. Vergoedingen zijn goed. Keuzemogelijkheden wat beperkt. Met collectiviteitskorting wordt het pas interessant.

Zeer slechte klantenservice. Declaraties ingediend en vervolgens een maand later pas uitbetaald krijgen!! Stunten mooi met: u declaratie binnen 10 werkdagen behandeld… Ook Ik ben in behandeling bij Geertgen en word heel moeilijk gedaan terwijl het zorg is wat in het basispakket zit en dus gewoon vergoed moet worden. Na telefonische en mail contact nog steeds geen antwoord op mijn vragen wanneer ik mijn geld krijg. Ze beloven terug te bellen. Maar doen dit niet. Totdat ik dit jaar begon met deze behandeling was er niks negatiefs over hun te zeggen. Maar nu ik geld van hun moet krijgen doen ze moeilijk.

als je belt met een vraag wordt je heel vriendelijk en goed geholpen

We hebben eigenlijk nooit geen klachten voor de IZA gehad

Je bent goed verzekerd voor een redelijk bedrag (wel de ambtenaren verzekering)

Ik ben al jaren bij IZA zorgverzekeraar klant waar ik aanvullend verzekerd ben, zeker niet de goedkoopste verzekering en hoefde tot nu niets/weinig te declareren. Verzekeraar IZA adviseerde mij voor een ingreep een zgn. machtiging aan te vragen waar mijn situatie aan voldeed volgens de klantenservice. Op de aangevraagde machtiging kreeg ik vervolgens een onpersoonlijke brief terug met juridische termen en verwijzingen naar polis voorwaarde en wetgeving (zonder in te gaan op de machtiging) waarin mijn verzoek werd afgewezen. Hier heb ik uiteraard bezwaar tegen gemaakt en aangegeven wat mij verteld is en waarom ik hier wel recht op zou hebben. Enkele weken later werd tijdens mijn vakantie mijn voicemail ingesproken met terugbelverzoek naar een 0900 nr (wat niet belbaar is vanuit het buitenland). Thuis gekomen weer IZA gebeld en zou de volgende dag teruggebeld worden wat niet gebeurde. Pas een week later werd ik teruggebeld. Uitkomst is dat ze niets voor mij kunnen/willen beteken, er geen alternatieve zijn of oplossing, er werd geadviseerd om een goedkopere behandeling te kiezen (wat niet mogelijk is en uitgelegd was in het bezwaar) Ik ben erg teleurgesteld in wat deze zorgverzekeraar voor mij heeft gedaan, ze zijn wel goed in het innen van de premie maar meedenken met de klant is daar niet weggelegd. IZA heeft een trouwe klant verloren.

Ben tevreden over de verzekering. vind alleen de vergoeding voor de tandarts erg hoog je moet veel bij betalen.

Goedkoop is zeker duurkoop bij IZA. Ze zijn zijn zeker goedkoop maar alleen als je er geen gebruik van maakt want dan is het nee dat vergoeden wij niet. zeer onvriendelijk aan de telefoon en onduidelijke rekeningen of je een extra rekening betaald want je bent naar de tandarts geweest of waar dan ook. en als je dat niet betaald dan kan je de volgende keer niet naar de tandarts want dan trekken ze je dekking in, u wilt overstappen nee pas aan het einde van het jaar haahaha. Zo gaat dat bij IZA U bent gewaarschuwd

ik heb de laatste jaren heel veel ervaring gehad met de iza inverband met de ziekte van mijn wijlen man ,ben dik tevreden Ik ben altijd goed te woord gestaan als ik ergens mee zat

Zeer klantontvriendelijk. Handelt klachten zeer slecht af. Had gisteren 3 medewerkers aan de lijn, die alledrie een ander antwoord gaven op dezelfde vraag en mijn probleem niet wilden oplossen. U dient maar een klacht in als het u niet bevalt, werd gewoon gezegd. Bij IZA krijg je echt het " roze krokodil" gevoel!! Niet doen dus deze verzekeraar, ik zeg mijn verzekering bij IZA op per 1-12013, ben er helemaal klaar mee!!

Hallo, Ik ben nog niet verzekerd bij de IZA maar kan gebruik gaanmaken van de collectiviteit van de gemeente. Bij het inzien van de vergoedingen kwam ik termen tegen als : beperkt vergoed met een beperkt aantal indicaties of afhankelijk van het soort indicatie e.d. Ik een mail verstuurd met de vraag wat beperkt is. Krijg ik als antwoord (terwijl ik duidelijk hebt verteld dat ik geen klant ben) : geef uw klantnummer, BSN nummer, adres en nog een heel lijstje met vragen anders kunnen we uw vraag niet beantwoorden. Nou ja zal wel, rare vertoning natuurlijk dat ze mijn bsn nodig hebben om een vraag te beatnwoorden of mijn adres. De vergoedingen zien er goed uit, iets beter dan bij sommige andere verzekeraars maar dan is de premie ook een stuk hoger. Groeten

Een paar maanden geleden begon Iza met het versturen van dreigbrieven. Dat vanwege het niet betaald hebben van één van van de voorbije maandpremies. Even nagekeken en geconstateerd dat de premie gewoon automatisch was afgeschreven. Opgebeld naar Iza, en de medewerker zou eea uitzoeken. Ook vroeg ik de beste man om de twee polissen die we hebben naar één terug te brengen. Zou hij verzorgen. Vervolgens hoor je meer dan maand niets meer van ze. Totdat er ineens een brief van een deurwaarder komt vanwege …. etc. Deurwaarder gebeld, en het verhaal nogmaals afgedraaid. Deurwaarder had 10-15 dagen nodig om ‘t uit te zoeken. Na 3 weken weer een agressieve brief van de deurwaarder. Mailtje gestuurd naar Iza en deurwaarder, met natuurlijk het betalingsafschrift. Inmiddels weer zo’n drie weken niets gehoord van Iza of de deurwaarder. Kortom Iza gaat onbeschoft om met haar klanten. Andere verzekeraars zijn, zo is mij inmiddels duidelijk, goedkoper. En slechter dan Iza kan niet. Switchen dus voor mij.

Heb een volledig zorg verzekering via gemeente Den Haag ooievaars regeling minimum inkomen maar moet toch overal aan mee betalen of krijgt het niet vergoed!!!…..

regeren niet op klachten ondanks het feit dat zij telefonisch aangegeven fouten te hebben gemaakt, Dit betekent dat ik in afwachting van hun beslissing de rekeningen zelf moet betalen ondanks schriftelijke machtiging dat deze kosten geheel vergoed worden door IZA. Zeer slecht!

Overstap naar IZA in verband met verandering werkgever en collectieve onderbrenging bij IZA per 1 januari 2012. Mijn aanmelding tussen kerst en nieuwjaar verstuurd en volgens eigen zeggen op 3 januari behandeld (hetgeen op tijd is voor overstap tussen verzekeringen). IZA regelde echter niets terwijl mijn man bij andere zorgverzekering ZEKUR alles meteen geregeld kreeg in dezelfde tijdspanne. Twee keer gebeld met IZA en medewerkers gaven een registratienummer, zeiden dat de polis verstuurd was, dat het polispaswat op zich laat wachten want er moeten er zoveel gedrukt…etc.etc. Begin februari voor de derde keer gebeld en er niets was geregeld te zijn. Medewerker weigert probleem op te lossen, andere medewerkers laten me 10 minuten wachten of zeggen dat ik teruggebeld zal worden. Ik kan zelf de oude verzekering niet opzeggen (moet de nieuwe verzekering doen), dus val tussen wal en schip. Heel slechte service en gedupeerd hoewel ik dat niet kan verhalen op hen……

NOOIT aan beginnen. Geen contract aan gaan met een bedrijf wat brutaal te woord staat, totaal niet hulpvaardig is, klachten laten lopen tot je dood bent, bij overstappen altijd wel een smoesje vind waarom het niet gelukt is en de daarbij te verrekenen kosten dus ook niet terug storten op je rekening. Moeten nog een hoop krijgen van ze. De vorige keer duurde het een half jaar voor we ons geld kregen. Ook nu lijkt het die kant op te gaan…of nog langer… het is een te belachelijk voor woorden bedrijf en mij man staat op het punt…vul zelf maar in.

Bij de verwerking van de tandarts declaratie worden er fouten gemaakt, zodat de klant voor de zelfde verichtingen 2 maal de eigen bijdrage moet betalen. Als de betaling van de eigen bijdrage niet 2 maal gebeurt wordt er meteen gedreigd met een incassobereau inplaats van de gemaakte fouten op te lossen! Vele telefoontjes later zonder een oplossing breng ik een bezoek aan de balie van G.V.Z.in Eindhoven.Wij zullen het nakijken is de reactie! Hier heb ik geen enkel vertrouwen in er heersen daar Kafkaiaanse toestanden!

Deze verzekering is echt top te noemen. Natuurlijk kunnen er dingen beter, bijvoorbeeld hogere uitkeringen, maar dat willen we uiteraard allemaal.

Jouw mening telt ook. Deel je beoordeling met anderen!

Beoordelen